مراحل ساخت استخر چیست؟
مطالبی که شاید شما نشنیده باشید
مراحل ساخت استخر چیست؟
پنج شنبه 3 تير 1400 ساعت 13:26 | بازدید : 81 | نویسنده : ارسلان | ( نظرات )

اگر اینجا هستید، احتمالا به این دلیل است که شما هم مثل ما هستید و مدتها آرزو داشته اید که استخر داشته باشید اما مراحل ساخت استخر را نمی دانید. یک دلیل وجود یک استخر شنا این است که نمادی برای آرامش، زمان با کیفیت و وضعیت است. استخر مکان نهایی برای آوردن عزیزان و خوشگذرانی آنها هست و وقتی نوبت به مهمانی می رسد، هیچ مکان دیگری نمی تواند با استخر رقابت کند.

اما کدام استخر برای شما مناسب است و برای تحقق بخشیدن به رویای حیاط خانه خود چه مراحلی را باید پیش بروید؟ ما این راهنمای ساخت استخر را برای کمک به شما در مراحل ساخت استخر ایجاد کردیم. در اینجا ما در هر مرحله، از طراحی استخر عالی خود، پیدا کردن یک سازنده، مراقبت از استخر، ایمنی و موارد دیگر ، شما را راهنمایی خواهیم کرد. بنابراین، بیایید شروع کنیم!

 

مرحله 1

نوع استخر را انتخاب کنید

اولین قدم در سفر این است که تصمیم بگیرید چه نوع استخر مناسب شماست. بودجه شما، شیوه زندگی، چشم انداز، فضای در دسترس و سلیقه شخصی، همه این موارد را باید در ساختن استخر خود در نظر داشته باشید. اگر قبلا تصمیم خود را گرفته اید، در مرحله دو تمام لوازم جانبی و ویژگی هایی را که استخر شما را منحصر به فرد می کند، بررسی خواهیم کرد.

 

گام 2

لوازم جانبی و ویژگی ها

علاوه بر فکر کردن در مورد تصمیمات بزرگتر مانند شکل، اندازه و عمق استخر، شما همچنین باید ظاهر و عملکرد کلی را که از استخر جدید خود می خواهید در نظر بگیرید. تقریبا امکانات بی پایان وجود دارد که می توانید استخر خود را از سطح و کف، به ویژگی های آتش و آب ، به آشپزخانه های فضای باز، چراغ ها و موارد دیگر ارتقا دهید. هنگامی که افزونه های ضروری خود را انتخاب کردید، آن وقت آماده پیدا کردن یک سازنده معتبر هستید.

 

مرحله 3

سازنده پیدا کنید

یافتن پیمانکار مناسب برای ساخت استخر خود نیاز به تحقیق و بررسی دارد. گروه شرکت ما می تواند به شما در شروع لیست سازندگان و استادکاران احتمالی به شما کمک کند. همچنین می توانید از خانواده و دوستانتان هم توصیه بخواهید. از آنجا، می خواهید بررسی ها را بررسی کنید، با سازنده در مورد استخر مورد نظر خود صحبت کنید و از منابع مختلف نقل قول دریافت کنید. در مرحله بعدی، مراحل دریافت پروانه ساخت را توضیح خواهیم داد.

 

مرحله 4

حفاری و ساختس از تهیه طرح استخر، یافتن سازنده ای که به آن اعتماد دارید و نظم دادن به کارهای خود، نمایش واقعی آغاز می شود. وقت آن است که شروع به حفاری کنید و بنابراین می توانید بهشت ​​حیاط خانه خود را زنده کنید!

 

مراحل ساخت استخر در اینجا است:

  • حفاری - حفر سوراخ زمین
  • کار فولاد، لوله کشی و برق - نصب خطوط برق و آب
  • نصب بتن، فایبرگلاس یا وینیل شل
  • ساخت عرشه، پایان، ویژگی های سفارشی و محوطه سازی
  • پر کردن استخر، افزودن مواد شیمیایی و راه اندازی مکانیکی


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب روز ایران و آدرس arsalandandy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 14
:: بازدید سال : 236
:: بازدید کلی : 520